الاثنين، 12 يناير 2009

هرتلت قبل نهاية يوم عمل شاق

انا مثلي ...؟؟

مش مصدق ... !!


انا شاذ يمكن .... طول عمري بيتقالي اني انسان شاذ في كل تصرفاتي

بس ليه ..؟ لما يكون ... يعني انا مش قادر اواجهة الواقع ...
انا مش مصدق ..
انا ناسي كل حاجه .. مش عارف

انا مش شايف لدرجة اني مش شايف نفسي

الله هو المخلص الحقيقي

الله هو الملجئ
ربي الذي في السماء

تعرف انا متأكد اني هنسي انا ايه حتي لو انا مش شايف دلوئتي
بس هنسي ولما انسي هلاقي نفسي اتغيرت حبيت ونسيت
بقيت حد تاني احب واتحب اعيش في دنيا من الورد .. الخيال

داه باينه هو الحلم الخيال .. السكر بنات الي بنحلي بيه مرار الواقع
و .......

انا عمال اهرتل مافيش حاجه اكتبها فقلت اقول اي حاجه
وبصراحه مزيكة الأستاذ اثمن بخلي الواحد يقترب الي احاسيس ومشاعر يلمس بيها نفسه
اشكرك يا اثمن من اللآلئ

باي .. باي
هاهاهاه

هناك 7 تعليقات:

صحصح يقول...

" انا متأكد اني هنسي انا ايه حتي لو انا مش شايف دلوئتي بس هنسي ولما انسي هلاقي نفسي اتغيرت حبيت ونسيت بقيت حد تاني احب واتحب اعيش في دنيا من الورد .. الخيال"

حلوه

كان حلم يقول...

هاي هوب

ايه الكلام الجامد ده
كلام جميل اتمني انسي واكون انسان جديد
نظيف.., انسي كل الماضي

انا بجد زهيئت من قلت الأدب
الي انا فيها

حسام يقول...

كلامك مفهوم ووصلي وحسيت بيه وبالعكس هو مش هرتله زي انت ما بتقول دا واقع مؤلم بنعيشه مش اكتر ولااقل ..لكن ربنا موجود وقادر على كل شئ..الله معك ومع كل من يعاني.

صحصح يقول...

سلااااااام

ليه مش بنشوفك ؟؟

Still Unknown But Trust يقول...

هااااي " كان حلم "
ازيك ، ايه اخبارك ؟؟؟
انت فين يا بني ، الواحد ليه مش بيشوفك في المدونة و لا على الشات ؟
في ردود كتير عايزة اكون بقولها ، بس فعلا الاول عايزة اطمن عليك .
مستنية ردك.
سلااام

Still Unknown But Trust يقول...

كريم
انت فين
انا بجد مخضوضة و قلقانة عليك جدا
لو سمحت طمني عليك هنا او في المجموعة .
غيابك كده طول اوي

صحصح يقول...

ينفع كده ؟؟؟